Gazetar: Miki Trajkovski

Në shumë vende është e ngushtë më pak se 5 metra, me kthesa të panumërta dhe shikueshmëri të pamjaftueshme. Kështu e përshkruajnë qytetarët situatën në rrugën Strugë-Dibër, e cila, sipas tyre, është e pasigurt për vozitje, veçanërisht natën dhe gjatë muajve të dimrit. Shpesh thonë se ka rrëshqitje dheu, gurë dhe shkëmbinj në rrugë. Kjo rrugë është rikonstruktuar në vitin 2014 dhe për të janë shpenzuar rreth 9 milionë euro.

Anketë me qytetarë

„Таму паѓаат камења, паѓа што ќе стигне, шумите се непресечени.Нема шанса да се помине од таму.Можеш да возиш само 40-50 за Дебар. Не можеш да возиш многу брзо, бидејки патот е многу лош. Сум бил 2-3 пати во Дебар, но повеќе не одам, полош пат нема“.

„Треба да се води поголема сметка за тој пат, за да ризикот биде помал“.

“Nuk ka shikueshmëri, nuk është sinjalizuar siç duhet. Duhet të zgjerohet, janë investime të mëdha, por duket se askush nuk e ka në mendje. Nga atje mund të shkosh në Shqipëri, është më e lehtë kur kalon nëpër Dibër.. Shumë njerëz do ta përdorin atë. Në këtë rast, vetëm nëse dikush ka nevojë të madhe të udhëtojë për në Dibër dhe nga Dibra këtu. ”

“Rruga nuk është e sigurt, sinjalizimi nuk duket dhe mjaft janë zhdukur. Ky është një gabim i madh. Rruga është lënë anash. Nuk ka shikueshmëri, ata nuk e kontrollojnë atë rrugë. Ka gjithashtu shumë rrëshqitje dheu, veçanërisht në mbrëmje, dhe nuk ka asnjë shërbim për të kaluar dhe parë. Është gjëja më e rrezikshme. Shteti duhet të shohë të gjitha rrugët, jo vetëm ato ku ju konvenon dhe ku shkojnë turistët, ndërsa qyteti i Dibrës është lënë pas dore, sikur të ishte refuzuar nga Maqedonia, sikur të mos ishte në shtet. ”

„Патот е за никаде.Се е камења.. Срамота како го имаат оставено. Не е безбедно. Најлоша ситуацијата е после централата“.

Kjo rrugë përdoret gjithashtu shumë shpesh për shëtitje me biçikleta nga turistët, por ata kanë probleme me devijimet e shpeshta, të cilat janë më të zakonshmet nga termocentrali Globoçica deri në fshatin Xhepishtë.

“Trafiku është i rrezikshëm, veçanërisht për kamionët, autobusët dhe biçikletat, sepse në vende të caktuara ka dëme, nuk ka gardh mbrojtës dhe ka rrëshqitje dheu. Për të rritur sigurinë e shoferëve dhe çiklistëve, është e nevojshme të zgjerohet rruga, veçanërisht pjesët më të ngushta. Është e nevojshme të vendoset një gardh mbrojtës, kanale kullimi dhe mbrojtje nga ato rrëshqitje me rrjeta ose pengesa betoni, do të ishte mirë të shënohej një shteg biçikletash, për hir të një sigurie më të madhe të çiklistëve”, tha Dushko Shutinoski-shoqata e çiklistëve Rupikapra-Strugë.

Që nga fillimi i vitit, ka pasur 19 aksidente trafiku në të cilat kanë vdekur 2 persona, 6 persona kanë pësuar lëndime të rënda trupore, dhe 32 persona me lëndime të lehta. Në vitin 2024, ka pasur 34 aksidente trafiku me një person të vdekur dhe 15 të plagosur rëndë. Nga SPB Ohër thonë se stacionet policore në Strugë dhe Dibër po marrin vazhdimisht masa për të rritur nivelin e sigurisë në trafik në këtë aks rrugor./Alsat.mk

The post Rruga Strugë-Dibër e pasigurtë për vozitje appeared first on Alsat.