Autoritetet e Komisionit Evropian kanë vendosur që makinat me motor nafte duhet të zhduken nga sallonet e ekspozitave sa më shpejt të jetë e mundur.

Edhe pse ende nuk janë ndaluar zyrtarisht, është e vërtetë që kanë gjetur një mënyrë për t’i dhënë goditjen përfundimtare motorëve me naftë sa më shpejt të jetë e mundur, gjë që është një lajm shumë i keq për miliona shoferë evropianë.

Pavarësisht rritjes së automjeteve të elektrizuara, veçanërisht atyre hibride, vitet e fundit ato nuk kanë qenë në gjendje të zëvendësojnë naftën në flotën evropiane të makinave. Faktet tregojnë qartë se sa rol të rëndësishëm vazhdon të luajë makina me naftë në rrugët evropiane, pavarësisht sulmeve dhe kritikave të shumta që merr.

Dizel vazhdon të dominojë rrugët evropiane

Raportet e industrisë së automobilave zbulojnë gjendjen e vërtetë të flotës evropiane të makinave. Edhe pse shitjet e automjeteve të elektrizuara janë rritur ndjeshëm vitet e fundit, ato ende përfaqësojnë një pjesë relativisht të vogël të të gjitha makinave në rrugë sot. Makinat me naftë vazhdojnë të përbëjnë një pjesë të madhe të flotës.

Është e pamohueshme që shitjet e makinave të reja me naftë në Evropë kanë rënë ndjeshëm. Pjesa e tregut të automjeteve me naftë është duke rënë vazhdimisht, ndërsa makinat hibride dhe elektrike po e pushtojnë gradualisht tregun. Megjithatë, trendi i shitjeve të automjeteve të reja nuk pasqyron realitetin në rrugë.

Realiteti që përjetojnë miliona familje në të gjithë Evropën është krejt i ndryshëm. Një numër i madh makinash që qarkullojnë në rrugët evropiane kanë motor nafte. Sipas raporteve, në Evropë qarkullojnë më shumë se 100 milionë makina me naftë, që përfaqëson një përqindje të konsiderueshme të flotës evropiane të automjeteve. Kjo është logjike nëse marrim parasysh se jo shumë vite më parë makina me naftë ishte opsioni i parë i blerjes për një pjesë të konsiderueshme të popullsisë.

Fakti që automjetet me naftë vazhdojnë të dominojnë rrugët evropiane është i lidhur ngushtë me plakjen e flotës së automjeteve. Shumë makina evropiane janë më shumë se 15 vjeç. Ky është një tjetër debat i madh në tryezë në procesin e kalimit drejt elektromobilitetit, të cilin Evropa e ka nisur tashmë.

Për shumë shoferë, nafta mbulon nevojat e tyre.

Duke u nisur nga ky skenar i ndërlikuar, në të cilin flota e automjeteve vazhdon të plaket dhe ku miliona shoferë nuk janë të gatshëm të heqin dorë nga makinat e tyre të vjetra me naftë, ne përballemi me një situatë vërtet komplekse. Dhe gjithçka tregon se Evropa do të mbetet e vendosur në qëndrimin e saj kur bëhet fjalë për ndalimin e makinave termike “SUS” në vitin 2035.

Nëse asgjë ose askush nuk e ndalon, që nga ai vit do të hyjë në fuqi një ndalim për shitjen e makinave të reja me motorë benzinë ​​dhe naftë. Do të jetë goditja përfundimtare për makinat tradicionale. Edhe pse kompanitë e mëdha dyshojnë se ky ndalim do të zbatohet në të vërtetë, prodhuesit kryesorë të industrisë evropiane të makinave tashmë po paralajmërojnë se Evropa po shkon drejt kolapsit.

Nuk bëhet fjalë vetëm për ndalimin e shitjes së makinave të reja me naftë. Kjo, ndër të tjera, sepse është zgjidhja e lëvizshmërisë që i plotëson më së miri nevojat e tyre. Prandaj, në një skenar hipotetik në të ardhmen në të cilin nuk do të jetë më e mundur të blihen makina të reja me motor nafte dhe në të cilin norma dhe rregullore të tjera do ta bëjnë të pamundur vazhdimin e mirëmbajtjes së këtyre makinave, shoferët evropianë do të përballen me një kufizim në lirinë e tyre të lëvizjes.

The post A po e çon ndalimi i makinave me naftë Evropën drejt kolapsit? appeared first on Alsat.