Një koalicion prej nëntë vendesh, përfshirë Francën dhe Spanjën, po udhëheq një fushatë në konferencën e OKB-së për ndryshimet klimatike në Brazil për të futur një taksë shtesë mbi biletat e avionit të klasës biznes dhe fluturimet me avion privat.
“Ata që ndotin më shumë duhet të kontribuojnë më shumë”, tha ambasadorja spanjolle në Brazil, María del Mar Fernández-Palacios, në një deklaratë të lëshuar të shtunën nga Koalicioni i Solidaritetit për Fluturuesit Premium.
Për të luftuar krizën klimatike, vendet duhet të sigurojnë të ardhura të parashikueshme që nuk i ngarkojnë tepër njerëzit e zakonshëm, tha ajo.
Ambasadori francez i Klimës Benoît Faraco tha se taksa e solidaritetit, ashtu si taksa e fluturimeve luksoze, është në përputhje me marrëveshjen e Parisit për klimën, e cila synon të zbusë ngrohjen globale.
Ata që udhëtojnë me avion privat ose me klasë të parë do të jenë në gjendje të paguajnë taksën e re.
Të gjitha vendet në konferencën për klimën janë ftuar të bashkohen me iniciativën.
Një zëdhënës i ministrit gjerman të Mjedisit, Carsten Schneider, tha për Der Spiegel se taksa e re ka të ngjarë të mos jetë një barrë shtesë për njerëzit që fluturojnë me fluturime të tilla.
Megjithatë, qeveria gjermane këtë javë vendosi të ulë taksën mbi biletat e avionit nga korriku i vitit të ardhshëm, gjë që ka tërhequr kritika të gjera nga aktivistët e klimës.
Fluturimi është deri tani forma më e keqe e udhëtimit për sa i përket ndikimit në klimë.
Sipas Koalicionit të Solidaritetit të Fluturuesve Premium, vetëm një për qind e popullsisë së botës është përgjegjëse për më shumë se gjysmën e emetimeve të gazrave serrë të emetuara nga udhëtimet ajrore komerciale.

