Drejtues të arsimit kanë ngritur alarmin se mësuesit po përballen me një rritje “eksponenciale” të ankesave të prindërve të gjeneruara nga inteligjenca artificiale, duke thënë se shumë prej tyre po vuajnë nga stresi dhe pagjumësia.
Sipas një sondazhi të kryer nga Teacher Tapp, 61 për qind e drejtuesve të shkollave kanë vënë re përdorimin e AI-së në ankesat formale që kanë marrë.
Në disa raste, familjet kanë dërguar letra deri në 60 faqe, duke i detyruar mësuesit dhe drejtuesit të kalojnë orë të tëra duke i lexuar dhe trajtuar.
Shkak për këto ankesa janë shpesh çështje tejet të vogla – si fakti që një nxënës ka marrë drekë të ftohtë, ose që një mësues i ka mbuluar një lyth (verrukë) të një fëmije me shirit gjatë orës së edukimit fizik.
Ekspertët besojnë se disa prindër me nivel të ulët shkrim–leximi po përdorin inteligjencën artificiale për të hartuar ankesa zyrtare, pasi mendojnë se kështu ato duken më “profesionale”.
Por problemi është se AI mbledh informacione të rastësishme nga interneti, duke përfshirë shpesh precedentë ligjorë nga vende të tjera, apo duke kërkuar ndëshkime jashtëzakonisht të rënda dhe të papërshtatshme për mësuesit.
Ankesa ligjore absurde dhe stres për stafin arsimor
Louise Clements McLeod, përfaqësuese e sindikatës NAHT në Norfolk, i tha Schools Week:
“Çfarë ndodh është se prindërit dërgojnë email-e në orën gjashtë, shtatë apo tetë të mbrëmjes… njerëzit nuk po flenë dhe po shqetësohen vazhdimisht për këtë.”
John Walker, partner në firmën ligjore PHP, i cili ndihmon shkollat të trajtojnë ankesa, tha se që nga janari 2024 ka vënë re një rritje dramatike të ankesave të gjeneruara nga AI, të cilat tashmë përbëjnë rreth një të tretën e rasteve që ai trajton.
Ai shtoi:
“Nuk kam parë asnjë rast të vetëm ku veprimet ligjore që kërcënohen të kenë realisht bazë.”
Edhe Adam Jackson, avokat i lartë në firmën Winckworth Sherwood, tha se prindërit kanë cituar raste ligjore qindra vjet të vjetra, apo edhe ligje amerikane, duke pretenduar të drejta që në realitet nuk i kanë fare.
Nga drekë e ftohtë te “shkelje e të drejtave të njeriut”
Zonja Clements McLeod tregoi se një drejtor kishte marrë një ankesë sepse një fëmijë kishte marrë drekë të paketuar të ftohtë, e jo një vakt të ngrohtë.
“Në ankesë kërkohej të dihej çfarë ndëshkimi do të merrte mësuesi, duke kërkuar pasoja jashtëzakonisht të rënda për stafin.”
Në Shkollën Fillore Lakenham në Norwich, një mësuese i mbuloi lythin e një fëmije me shirit sportiv përpara orës së gjimnastikës. Të nesërmen, drejtoresha Cassandra Williams mori një ankesë zyrtare prej katër faqesh, me tone të ashpra, ku prindi pretendonte “shkelje të të drejtave të njeriut”.
Ndërkohë, Daniel Cusani, zëvendësdrejtor në shkollën Simon Langton Grammar School for Boys në Kent, mori një dokument prej 60 faqesh, të gjeneruar nga AI, që ankohej për provimet dhe citonte materiale të shumta nga interneti.
Një problem në rritje për sistemin arsimor
Këto raste vijnë pasi një sondazh i organizatës Parentkind tregoi se gjatë një viti, prindërit në Britani kanë bërë më shumë se 5 milionë ankesa formale ndaj shkollave të fëmijëve të tyre.
Në korrik, Sir Anthony Seldon, historian dhe pedagog i njohur, paralajmëroi se shumë mësues në arsimin publik kanë vënë re një rritje të ankesave keqdashëse dhe të pabazuara.
Sipas tij, trajtimi i tyre “thith një sasi të jashtëzakonshme kohe nga një sistem arsimor që tashmë po funksionon në kufijtë maksimalë të kapacitetit.”
Ekspertët paralajmërojnë se, nëse ky trend vazhdon, përdorimi i pakontrolluar i inteligjencës artificiale nga prindërit mund të dëmtojë seriozisht marrëdhënien mes shkollës dhe familjes, si dhe mirëqenien e vetë mësuesve.
The post Mësuesit “nuk po flenë” nga rritja shpërthyese e ankesave të prindërve të shkruara me AI – disa arrijnë deri në 60 faqe! appeared first on Alsat.
