Udhëtimi përgjatë bregdetit norvegjez është gati të revolucionarizohet. Imagjinoni ta shkurtoni një udhëtim prej 13 orësh me makinë në vetëm gjysmë ore. Ky është premtimi i “Rögfast”, një tunel i ri që do të bëhet tuneli nënujor më i gjatë dhe më i thellë në botë.

Në vend që të ngasin makinën përgjatë rrugës aktuale bregdetare, e cila është e gjatë, dredha-dredha dhe e ndërprerë nga linjat e trageteve, shoferët së shpejti do të kalojnë nëpër një tunel 27 kilometra të gjatë që do të lidhë pa probleme disa qytete. Ndërmarrja e guximshme hap një kapitull të ri në transportin skandinav dhe demonstron shkallën e jashtëzakonshme të ndërtimit.

Si po e ndryshon tuneli i ri udhëtimin në Norvegji

Rruga bregdetare E39 e Norvegjisë aktualisht shtrihet për rreth 1,090 kilometra, nga Trondheim në veri deri në Kristiansand në jug. Duhen rreth 21 orë për të përshkuar të gjithë itinerarin, kryesisht sepse udhëtarët duhet të hipin në traget shtatë herë për të kaluar të gjitha fjordet gjatë rrugës.

Rogfast do ta zvogëlojë në mënyrë drastike këtë kohë. Tuneli i ri nënujor do të lidhë qarqet Randaberg dhe Børken, duke eliminuar nevojën për çdo traget. Kur të përfundojë, shoferët do të kursejnë pothuajse 13 orë, duke përshkuar atë që më parë u merrte një ditë të tërë, dhe tani do ta bëjnë në vetëm rreth 35 minuta.

Sigurisht, ky përmirësim nuk është i rëndësishëm vetëm për shpejtësinë, por është gjithashtu një element i rëndësishëm i lidhjes më të mirë. Tuneli do të lidhë drejtpërdrejt gjashtë qytete norvegjeze dhe do të lejojë udhëtim më të lehtë dhe më të sigurt, pa vonesa të paparashikueshme për shkak të motit të keq ose orareve të trageteve.

Shkallë mbresëlënëse dhe karakteristika inovative.

Rogfast dallohet jo vetëm për gjatësinë e tij, por edhe për thellësinë në të cilën do të vendoset. Tuneli do të zbresë pothuajse 400 metra nën nivelin e detit, duke e bërë atë tunelin më të thellë nënujor në botë për trafikun rrugor. Me katër korsi, dy në secilin drejtim, shoferët nuk do të duhet të shqetësohen për bllokimet e trafikut.

Ndërtimi i projektit ambicioz filloi në vitin 2018, por progresi është ngadalësuar nga sfida të tilla si pandemia dhe puna komplekse e shpimit nëpër shkëmbinj të fortë nën det. Pavarësisht kësaj, qëllimi është që tuneli të përfundojë deri në vitin 2033.

Vlerësimet sugjerojnë se kostoja e ndërtimit është po aq ambicioze, rreth 1.9 miliardë euro. Financimi do të vijë nga një kombinim i mbështetjes qeveritare dhe taksave rrugore. Deri më tani, shoferët pritet të paguajnë rreth 35 euro për të kaluar. Ndërsa mund të duket e kushtueshme, përfitimet në aspektin e efikasitetit dhe sigurisë së udhëtimit i tejkalojnë shumë kostot.

Tuneli është një moment historik për sigurinë dhe logjistikën

. Dimri në bregdetin norvegjez mund të prishë ndjeshëm trafikun e trageteve. Stuhitë e forta dhe deti i trazuar shkaktojnë vonesa të shpeshta ose edhe anulime, duke i detyruar pasagjerët të presin me orë të tëra ose të kërkojnë rrugë alternative. Kjo ndikon në migrimin e përditshëm, dorëzimin e mallrave dhe turizmin.

Rogfast e zgjidh këtë problem duke e zhvendosur trafikun nën ujë, ku kushtet e motit nuk mund ta ndikojnë atë.

Ndikimi i tunelit në jetën e përditshme dhe ekonominë.

Përveç transformimit të udhëtimeve të gjata, Rogfast do të ndryshojë jetën e përditshme të komuniteteve bregdetare në Norvegji. Rrugët më të shpejta nënkuptojnë që mallrat do të arrijnë në treg më shpejt, bizneset lokale mund të lulëzojnë dhe njerëzit do të kenë më shumë kohë për veten e tyre.

Turizmi gjithashtu do të marrë një nxitje pasi vizitorët do të kenë qasje më të lehtë në zona tërheqëse pa telashe. Një udhëtim i shkurtër dhe i sigurt nën det tingëllon si një ëndërr e bërë realitet edhe për turistët.

Me këtë hap të guximshëm për të ndërtuar tunelin rrugor nënujor më të madh në botë, Norvegjia padyshim do të frymëzojë projekte të ardhshme në vende të tjera me vija bregdetare sfiduese.

 

The post 400 metra nën det: Norvegjezët po ndërtojnë tunelin nënujor më të thellë dhe më të gjatë në botë appeared first on Alsat.