
Shkup, 10 nëntor – Që nga sot, 55 autobusë nga transportuesit privatë janë përfshirë në transportin publik të qytetit të Shkupit, ndërsa deri në fund të vitit pritet të përfshihen edhe 20 të tjerë, gjë që pritet të përmirësojë transportin publik në kryeqytet.
Siç njoftoi Jovica Zafirovski, përfaqësues i transportuesve privatë, ata kanë autobusë ekologjikë dhe shpresojnë që të ndryshohet orari i qarkullimit në mënyrë që autobusët të arrijnë me kohë, siç është shënuar në tabelat elektronike. Ai premtoi autobusë ekologjikë, të pastër dhe me klimatizim.
Kryetari i ri i Shkupit, Orce Gjorgjievski, në një konferencë për shtyp së bashku me transportuesit privatë, deklaroi se përveç atyre ekzistuesve, do të përfshihen edhe autobusë të rinj që kanë marrë licenca, me qëllim që të kompensohet mungesa e automjeteve në transportin publik.
Gjorgjievski tha se deri në mars të vitit të ardhshëm, në bashkëpunim me Qeverinë dhe Ministrinë e Transportit, do të sigurohen edhe 80 autobusë të rinj.
Autobusët e rinj ishin parkuar në parkingun pranë sallës “Boris Trajkovski”, dhe gati gjysma e tyre kishin targa të huaja eksporti — të importuara nga Sllovenia dhe Austria si automjete të përdorura, të cilat duhet të kalojnë doganën, homologimin, kontrollin teknik dhe të lyhen me ngjyrë të kuqe para se të aplikojnë për licencë pranë Qytetit të Shkupit.
Sipas të dhënave të Drejtorisë Doganore për importin e autobusëve dhe minibusëve, duket se transportuesit kanë qenë të përgatitur për bashkëpunim me pasardhësin e Danella Arsovskës, pasi rinovimi i flotës së autobusëve ka ndodhur gjatë fushatës për zgjedhjet lokale.
Në shtator të vitit 2025 janë blerë 35 autobusë të përdorur dhe tre të rinj, që përbën numrin më të lartë të importit të autobusëve për këtë vit. Gjithsej, gjatë nëntë muajve të parë të këtij viti janë importuar 221 autobusë të përdorur dhe 6 të rinj. Në vitin 2024, janë importuar 258 të përdorur dhe 46 autobusë e minibusë të rinj.
Për t’u përfshirë autobusët e rinj në transportin publik, duhet të merret vendim nga Këshilli i Qytetit të Shkupit, dhe më pas, në bazë të këtij vendimi, të shpallet një thirrje publike.
Nuk mund të rritet numri i përgjithshëm i autobusëve, sepse sipas vendimit aktual që është në fuqi, një autobus i ri mund të zëvendësojë vetëm një të vjetër që del nga lista. Autobusi që zë vendin e tij trashëgon edhe sistemin e pagesës elektronike, pra validuesit që sigurohen nga Ndërmarrja Publike e Transportit (JSP).
Aktualisht, sipas transportuesve privatë, borxhi që Qyteti i Shkupit dhe JSP kanë ndaj tyre arrin rreth 180 milionë denarë.

