Shkencëtarët kanë gjetur një mënyrë efektive për të inkurajuar njerëzit të pinë më pak alkool. Në një studim me gati 8,000 persona, studiuesit zbuluan se një kombinim i nxjerrjes në pah të rrezikut në rritje të kancerit dhe numërimit të çdo pijeje që pinë mund të jetë i dobishëm në promovimin e zakoneve më të mira shëndetësore.
“Nuk mjafton vetëm t’u thuash njerëzve se alkooli shkakton kancer. Ne duhet t’u ofrojmë atyre mënyra konkrete për ta ulur këtë rrezik”, shpjegon psikologu Simon Pettigrew i Institutit për Shëndetin Global në Australi, kur rezultatet u botuan në vitin 2021.
Pirja e tepërt jo vetëm që rrit rrezikun e kancerit, por lidhet edhe me një sërë problemesh të tjera: vdekje të parakohshme, sëmundje të zemrës, probleme me tretjen dhe një rrezik në rritje të demencës. Megjithatë, frika nga kanceri duket se ka efektin më të fortë.
Reklama që lidh alkoolin me kancerin ishte më efektive
. Për studimin u kryen tre anketa: e para u plotësua nga 7,995 persona, e dyta nga 4,588 tre javë më vonë dhe e treta nga 2,687 tre javë më vonë. Pjesëmarrësit u ndanë në grupe dhe u treguan reklama dhe mesazhe të ndryshme rreth alkoolit.
Një kombinim u dallua nga grupi i kontrollit: një reklamë televizive që lidhte alkoolin me kancerin, së bashku me këshilla për të monitoruar sasinë e pijeve që pinin. Ishte ndër më të suksesshmet në inkurajimin e njerëzve që të përpiqeshin të ulnin konsumin e alkoolit. Ishte gjithashtu i vetmi kombinim në të cilin njerëzit në fakt e ulën konsumin e alkoolit gjatë një periudhe gjashtë javore.
Metoda të tjera, të tilla si inkurajimi i njerëzve për të vendosur një numër p ijesh dhe për t’iu përmbajtur atyre, motivuan disa nga vullnetarët, por ndryshimi ishte i qartë.
– Shumë njerëz nuk e dinë që alkooli është kancerogjen. Ky është informacion i rëndësishëm në të cilin ata duhet të kenë qasje. Ne zbuluam se lidhja e informacionit në lidhje me alkoolin dhe kancerin me një veprim praktik si numërimi i pijeve i çoi njerëzit të ulnin konsumin e alkoolit – thotë Pettigrew.
OBSH: Deri në 7 përqind e vdekjeve të parakohshme lidhen me alkoolin
Sipas Organizatës Botërore të Shëndetësisë, konsumi i alkoolit shoqërohet me 7 përqind të vdekjeve të parakohshme në të gjithë botën. Rritja e ndërgjegjësimit për rreziqet shëndetësore është një mënyrë për të trajtuar këtë problem.
Edhe pse po merren në konsideratë masa të tjera, të tilla si qasja e kufizuar dhe çmimet më të larta, në fund të fundit zgjedhja personale ndikon nëse sjellja do të ndryshojë në planin afatgjatë.
Edhe pse kjo nuk do të thotë se kjo qasje do të funksionojë kudo, numërimi i pijeve mund të jetë një strategji që ia vlen ta provoni.
– Burimet për fushatat e reduktimit të dëmit nga alkooli janë të kufizuara, kështu që është e rëndësishme të përcaktohet se cilat mesazhe i arrijnë më mirë njerëzit – thekson Pettigrew.
The post Shkencëtarët kanë zbuluar se si t’i bëjnë njerëzit të pinë më pak alkool appeared first on Alsat.
